Kolegové doktorandi,
zde najdete několik aktuálních informací o naší činnosti v 1. pololetí a zároveň prosím o doplnění chybějících dat pro GAČR před jeho uzavřením:

  1. Proběhla aktualizace členů doktorského týmu na odboru mechaniky a rozdělení do dvou pracovních skupin:
  2. Pracovní tým 1 => PT1, Pracovní tým 2 => PT2.

  3. Tými si organizují pracovní schůzky a přizvou odborné garanty:
  4. PT1 měl schůzku 23.6. - vedoucí Ing J. Klesa, garant prof. Růžička - .
    PT2 měl schůzku - vedoucí ing. Kukula, garant prof. Valášek - zapis zde.

  5. Grantová agentura vydala upřesněná kritéria pro hodnocení našeho projektu. Hodnocení prvního roku proběhne v prosinci. .

  6. Protože je třeba zaslat na GAČR aktuální informace, prosím členy týmu od kterým mi něco chybí o zaslání:

    • strukturované stručné curiculum: ing. Kukula, Ing. kašpárková, Ing. Smrž, Ing. Had, Ing. Sýkora, Ing. Barák, Ing Klesa, Frantl, Měšťánek, Sadílek (šablona životopisu (.doc))
    • téma dis. práce a jeho stručný popis, vzor viz životopis.doc - nemám téměř od všech členů týmu s výjimkou (Marka,Hruškové, Kulíška, Hrubého,Dvořáka,Strakoše)
    • Prosím, shraňujte a průběžně mi posílejte dle požadavků GAČR

    • Údaje o aktivitách doktorského týmu:
      • přehled zahraničních cest doktorandů,
      • excerpty cestovních zpráv jednotlivých doktorandů ze zahraničních cest s vysvětlením, jak se získané poznatky a výsledky projeví v jejich publikacích a   ostatních aktivitách
      • krátké (jednostránkové) závěrečné zprávy o činnosti v rámci grantu vypracované doktorandy, kteří v něm ukončili participaci obhajobou disertační práce nebo z jiných důvodů, včetně uvedení důvodu ukončení účasti a seznamu vytvořených publikací majících vztah k projektu

  7. Proběhly následující pololetní akce, na které jste byli zváni (). Kdo nemá podklady z nich, zastavte se.
  8. Odměny budou vyplaceny za vaše aktivity v 1. pololetí. Tabulku bodování máte. Kdo má cokoli k jejímu naplnění, nové publikace, konferenční příspěvky, STČ aj. úspěchy posílejte mi!
  9. Financování: platí zásady zaslané v dubnu. Přinesete požadavek na objednávku. Je třeba čerpat cestovné na vaše aktivity spojené s projekty, zbývá 100 tis.
  10. Přepošlu následně nabídku kurzů v zahraničí. Je třeba doporučují supervizora skupiny v grantu.
  11. Takže plodné prázdniny, nechte se inspirovat přírodou...

  12. Milan Růžička

Aktuality

16.3.2017 12:43:30

Referáty PP1 pro 2. zápis

1. referát tah/tlak
6.3.2017 12:17:01

Referáty PPT

1. referát tah/tlak

Více v záložce předmětu.
24.2.2017 10:00:00

Referáty PP1

1. referát tah/tlak
2. referát tah/tlak prutovky
3. referát napjatost
4. referát krut
5. referát ohyb nosníku
6. referát ohyb nosníku (průhyb, natočení)
7. referát kombinované namáhání
Pro studenty 2. zápisů budou k dispozici jiná zadání. Více v záložce předmětu.
10.1.2017 09:20:46

Výsledky 3. postupového testu z PP2

Výsledky   3. postupové testu z PP2. Zápis známky proběhne v rámci k tomu určených termínů vypsných v KOSu. Každý termín zapisuje příslušný učitel. V případě odmítnutí známky nebude termín počítán.
2.1.2017 14:26:19

Testy z přednášek PP2

Hodnocení  testů z přednášek PP2.
9.12.2016 14:41:27

Doplňující studijní podklady PP2

Na stránku předmětu PP2 byly přidány odkazy na doplňující studijní podklady.