Kolegové doktorandi,
zde najdete několik aktuálních informací o naší činnosti v 1. pololetí a zároveň prosím o doplnění chybějících dat pro GAČR před jeho uzavřením:

  1. Proběhla aktualizace členů doktorského týmu na odboru mechaniky a rozdělení do dvou pracovních skupin:
  2. Pracovní tým 1 => PT1, Pracovní tým 2 => PT2.

  3. Tými si organizují pracovní schůzky a přizvou odborné garanty:
  4. PT1 měl schůzku 23.6. - vedoucí Ing J. Klesa, garant prof. Růžička - .
    PT2 měl schůzku - vedoucí ing. Kukula, garant prof. Valášek - zapis zde.

  5. Grantová agentura vydala upřesněná kritéria pro hodnocení našeho projektu. Hodnocení prvního roku proběhne v prosinci. .

  6. Protože je třeba zaslat na GAČR aktuální informace, prosím členy týmu od kterým mi něco chybí o zaslání:

    • strukturované stručné curiculum: ing. Kukula, Ing. kašpárková, Ing. Smrž, Ing. Had, Ing. Sýkora, Ing. Barák, Ing Klesa, Frantl, Měšťánek, Sadílek (šablona životopisu (.doc))
    • téma dis. práce a jeho stručný popis, vzor viz životopis.doc - nemám téměř od všech členů týmu s výjimkou (Marka,Hruškové, Kulíška, Hrubého,Dvořáka,Strakoše)
    • Prosím, shraňujte a průběžně mi posílejte dle požadavků GAČR

    • Údaje o aktivitách doktorského týmu:
      • přehled zahraničních cest doktorandů,
      • excerpty cestovních zpráv jednotlivých doktorandů ze zahraničních cest s vysvětlením, jak se získané poznatky a výsledky projeví v jejich publikacích a   ostatních aktivitách
      • krátké (jednostránkové) závěrečné zprávy o činnosti v rámci grantu vypracované doktorandy, kteří v něm ukončili participaci obhajobou disertační práce nebo z jiných důvodů, včetně uvedení důvodu ukončení účasti a seznamu vytvořených publikací majících vztah k projektu

  7. Proběhly následující pololetní akce, na které jste byli zváni (). Kdo nemá podklady z nich, zastavte se.
  8. Odměny budou vyplaceny za vaše aktivity v 1. pololetí. Tabulku bodování máte. Kdo má cokoli k jejímu naplnění, nové publikace, konferenční příspěvky, STČ aj. úspěchy posílejte mi!
  9. Financování: platí zásady zaslané v dubnu. Přinesete požadavek na objednávku. Je třeba čerpat cestovné na vaše aktivity spojené s projekty, zbývá 100 tis.
  10. Přepošlu následně nabídku kurzů v zahraničí. Je třeba doporučují supervizora skupiny v grantu.
  11. Takže plodné prázdniny, nechte se inspirovat přírodou...

  12. Milan Růžička

Aktuality

18.4.2018 10:10:16

Výsledky 1. postupového testu z PP1

Výsledky z 1. postupového testu z PP1. Testy je možné zhléndout v rámci  akcí vypsaných v KOSu. Studenti bez uznananého R0 byli vyškrtnuti.
13.3.2018 10:50:34

Referáty - PP1

Na stránkách předmětu PP1 je dostupné zadání referátu R0 a R1. U referátu R1 se pouze elektronicky odevzdávají výsledky úlohy.
27.2.2018 15:52:08

Termíny postupových testů PP1

Termíny postupových testů z PP1 jsou vyhlášeny na dny:
1. test 6.4.2018
2. test 27.4.2018
3. test 25.5.2018
v čase mezi 14:00-16:00.
12.1.2018 15:24:54

Výsledky 3. postupového testu z PP2

Výsledky 3. testu z PP2, zápis známky bude proveden v rámci zkouškových termínů k tomu určených.
21.12.2017 12:43:30

Referáty PP2

22.11.2017 14:13:47

Výsledky testů z přednášek PP2

Výsledky testů z přednášek PP2.
10.10.2017 14:25:13

Termíny postupových testů z PP2

Postupové testy z PP2 (2111103) budou pořádány v následujících termínech:
1. test 10. listopadu 2017
2. test 15. prosince 2017
3. test 10. ledna 2018
předpokládaný čas zahájení je 14:00.
25.5.2017 13:40:54

Výsledky 3. postupového testu PP1

Výsledky   3. postupového testu z PP1. Zápis známky proběhne v rámci k tomu určených termínů vypsných v KOSu. Každý termín zapisuje příslušný učitel. V případě odmítnutí známky nebude termín počítán.
6.3.2017 12:17:01

Referáty PPT

1. referát tah/tlak

Více v záložce předmětu.
10.1.2017 09:20:46

Výsledky 3. postupového testu z PP2

Výsledky   3. postupové testu z PP2. Zápis známky proběhne v rámci k tomu určených termínů vypsných v KOSu. Každý termín zapisuje příslušný učitel. V případě odmítnutí známky nebude termín počítán.

1 2 | Další > | Poslední »